Update stats :
Welcome to Petal Patch // . Feel free to leave me ur footprints
Petal Patch //


Single is comingg :/
0 comment[s]

Hi guys :) Lama tak update blog. Hihi busyy. Result exam terok woii :/ Yg penting ada E :'( Heeee. Ohh yaaa, kita single ahhhhhhhhh :'/ Shahrul dah takda. Hm kena game hidup2. Chiboiiiiii kannnnn? Geram seyh. Takda jodoh daa kann ngan dia. Sincerely form heart, aku syangg dia lagii :'( Tapi dia ade awek baru daaa. Hm tak boleh nk buadpe daaa. Masing2 ego kuatt. Tak boleh nk salahkan dia jugakk kannn? Salah aku pun ade jugakk. Haihhh paham lhaa sikitt aku pun ramai jgak mMbe lakii :'( Tuu lhaa aku ckap, ego masing2 tinggi :'( Takpe aahhh, aku harap dia ngan awek baru dia bahagia. Tlong jngan ungkit bnda lama. Act sepanjang ktorang coup, kalau gaduh mesti ungkit bnda lama. See! Jadi mcm nii ahh bila ungkit2 :( Jaga dia leklok shahrul. Jngan buad dia mcm mana kau buad aku dulu. Soryy aku tak boleh nk jaga kau daaa :'( Tc shahrul. Babai :'( And now im single and freedom xD Alololo haha cun ahhhh font aku bersepah entah kemana. Kedid pon jimatt. Hihi bye shahrul :'/
♥ OLDER